رابیتس را از رابیتس پایتخت ارزان و با کیفیت بخرید

Rate this post

سه برند معروف در تولید راویز را بشناسید

انواع رابیتس در کارخانه ایران رابیتس اولین کارخانه تولید شبکه رابیتس در ایران است. این کارخانه در مشاور املاک و اسناد زمین ثبت شده است. کارخانه ایران رابیتس فعالیت خود را در زمینه تولید رابیتس با کیفیت بالا آغاز کرده است. آدرس کارخانه رابیتس ایران در جاده خاوران ، استان تهران واقع شده است. در سال 2016 ، این کارخانه با ایجاد یک دفتر نمایندگی تحت عنوان یک محصول ساختمانی عظیم ، فروش و توزیع راویز با وزن های مختلف را آغاز کرد.

تولید رابیتس سفارشی با ابعاد ، ستون ، وزن و چشم های مختلف بر اساس درخواست مشتری توسط کارخانه رابیتس پایتخت و رابیتس مسعود امکان پذیر می باشد .

محصولات کارخانه رابیتس مسعود مطابق با استانداردهای ساختمان و در سقف های کاذب ، گچ کاری و گچ بری ، پوشش تیرها و آرماتورها ، پوشش بتن سیمان ، ترمیم ترک های سازه ای و تعمیرات ، تزئینات و قوس آشپزخانه  ، پوشش کانال و نصب سقف کاذب و راویز سقف ، کاربرد موثری دارند.

بهترین کیفیت کارخانه رابیتس پایتخت

کارخانه رابیتس پایتخت بهترین کیفیت را در کشور دارد. واحد تولیدی رابیتس پایتخت کلیه محصولات خود را در سراسر کشور فقط با نام تجاری و انحصاری رابیتس پایتخت ارائه می دهد.

 

 

لازم به ذکر است که علاوه بر تعداد ستو ها و فنرها ، کیفیت تولید و نام سازنده رابیتس گالوانیزه نیز به قیمت مشبک رابیتس می رود.

شبکه راویز شبکه ای از ورق رابیتس فلز است که به اشتباه راویز نیز خوانده می شود. روشن است که تفاوت راویز و رابیتس فقط در عامیانه و تلفظ غلط است. این صفحه ظاهری متفاوت از ورق فلز معمولی دارد و دارای فنرهایی در اندازه های مختلف است. راویز در انواع مختلفی تولید می شود. تعداد شافت خرگوش و اندازه فنرها در قیمت خرگوش یا اصطلاحاً قیمت ریوز تأثیرگذار است.

بهترین کیفیت کارخانه رابیتس پایتخت

فایده استفاده از رابیتس

چشمه های کوچک و بزرگ راویز به هوا ، آب و نور اجازه می دهد تا به داخل جریان پیدا کند ، در عین حال یک سد فیزیکی برای مواد بزرگتر ایجاد می کند که این مزیت استفاده در ساخت قفس است. یکی دیگر از مزایای رابیتس در مقایسه با ورق فلز معمولی این است که لبه های محافظت نشده تیرچه کشش و جمع شدگی بیشتری را تحمل می کنند که منجر به استفاده از آنها در کت های راه رفتن یا پوشش های تخلیه می شود.

 

راویز دوام بیشتری نسبت به تورهایی مانند تورهای مرغ با وزن برابر دارد ، زیرا سطح بالاتری دارند. مزیت دیگر این است که میخ پرچ به طور کامل برش خورده و اتصال مجدد ندارد ، که به حفظ مقاومت آن کمک می کند ، بنابراین راویز از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. راویز می تواند فشار بیشتری نسبت به یک ورق فلز ساده تحمل کند زیرا می تواند فشار را روی صفحه توزیع کند.

کاربرد راویز

با توجه به مزایای این صفحه مشبک ، کاربرد آن بسیار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساختمان است. این ورق مش بیشتر برای گچ کاری سقف ، سیمان کاری نما و همچنین تثبیت ملات برای سنگ تراشی استفاده می شود.

در شکلی که در آن اولین مش راویز توسط سیم رابیتس به آرماتور متصل شده و مراحل نصب بر روی آن انجام می شود. راویز سقف مخصوصاً سقف آشپزخانه و سقف پذیرایی از این طریق انجام می شود.

همانطور که اشاره شد؛ استفاده دیگر از این رابیتس ساخت قفسهای آهنی است که مقاومت زیاد آنها در برابر تورها از جمله تورهای مرغ دلیل استفاده گسترده از شبکه راویز در ساخت این قفس ها است. همچنین باید توجه داشت که اندازه مناسب چشمه رابیتس علاوه بر امکان وجود هوا ، آب و نور ، مانع از ورود عناصر دیگر می شود.

بیشترین محبوبیت ها راویز ها در کجاست؟

راویز ها به خصوص در مجسمه های تراشکاری خصوصاً مجسمه سازان از محبوبیت خاصی برخوردارند. هنرمندان از آن استفاده می کنند. مجسمه ها از راویز برای ایجاد سطوح پیچیده سه بعدی و منحنی های ترکیبی استفاده می کنند که در نهایت با گچ ، خاک رس یا مواد دیگر پوشانده می شوند.

رابیتس ها در جهان با فنرها و ستون های مختلف تولید و عرضه می شود. اشکال فنرها شامل اشکال گرد ، مربع و لوزی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران ، چشمه های رابیتس بیشتر به شکل مستطیل با دو گوشه تیز و دو گوشه باز تولید می شوند.

دلیل محبوبیت این نوع فنرها توانایی بالای آن در جذب و مصرف انرژی است. دلیل دیگر مقاومت راویز در برابر تغییر شکل مکانیکی پس از رابیتس کاری یا تغییر شکل کار اشتباه به این معنی است که پس از نصب ، راویز مقاومت لازم را برای جلوگیری از تحریف دارد.

بیشترین محبوبیت ها راویز ها در کجاست؟

یکی دیگر از مواردی که برای تولید شبکه راویز مورد توجه قرار می گیرد ، اندازه و زاویه شبکه های آن است که بر نحوه جذب انرژی و توزیع آن در صفحه تأثیر می گذارد. اندازه گوشه های شبکه های آن معیار خاصی دارد. گوشه های بزرگتر مقاومت کمتری دارند زیرا فضای بیشتری در داخل وجود خواهد داشت. با این حال ، اگر این زوایا بسیار کوچک باشند ، مقاومت آنها را نیز کاهش می دهد. به همین دلیل رعایت زاویه مناسب ضروری است.

نحوه تولید رابیتس گالوانیزه توسط رابیتس پایتخت

در تولید رابیتس ابتدا ورقهای گالوانیزه از عرض و در بعضی از قسمتهای ورق پرس وارد دستگاه می شوند ، سپس آنها را به دستگاه دیگری منتقل می کنند و قسمتهای فرو رفته را در آنها ایجاد می کنند و سپس مراحل برشکاری به پایان می رسد . بسته به ضخامت و وزن ورق و همچنین میزان فشار ،  فنر در ورق و تعداد ستون انواع رابیتس ایجاد می شود. از نظر وزن به سه دسته راویز سبک ، متوسط ​​و سنگین ، از نظر تعداد ستون ، 9 ستون ، 11 ستون و 13 ستون تقسیم می شود

نکاتی در مورد خرید تورهای شبکه راویز

قبل از خرید این نوع مش بهتر است ابتدا نوع عملکرد آن مشخص شود ، زیرا با توجه به نوع مش مورد نیاز شما که می تواند ستون و فنر متغیری داشته باشد ، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود ، بنابراین با تصمیم گیری در مورد نوع آن مش مورد نیاز است شما می توانید خودتان در آن پس انداز کنید.

 

شما می توانید از متخصصان مجموعه  رابیتس پایتخت کمک بگیرید .

منبع : رابیتس پایتخت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید