خرید رابیتس

خرید رابیتس عمده از کارخانه تولیدکننده

1/5 - (1 امتیاز)

درباره رابیتس و انواع آن

رابیتس یا به غلط توسط مردم رایج شده ورق گالوانیزه می گویند که در اثر یک سری تغییرات فیزیکی در ورق گالوانیزه به ورق های مشبک با تعدادی ستون یا پل تبدیل می شود.

رابیتس ها انواع مختلفی دارند که در ضخامت ها و وزن های مختلف از کارخانه رابیتس پایتخت قابل خرید و فروش هستند.

کارخانه های ایرانی در شهرهای مختلف به دلیل تقاضای زیاد برای خرید رابیتس اقدام به طراحی سقف کاذب و طرح های نمای ساختمان و تولید و فروش این محصولات یعنی رابیتس های آماده می کنند.

خرید رابیتس

خرید رابیتس به صورت عمده

خرید عمده رابیتس آماده در تهران با تماس با کارشناسان کارخانه رابیتس پایتخت امکان پذیر است. تولیدکنندگان رابیتس در تهران این محصولات را در ارتباط با عرضه 9 ستون یا 9 پل ، 11 ستون یا 11 پل، 13 ستون یا 13 پل تولید می کنند. بنابراین خریداران رابیتس می توانند این محصولات را از طریق راه های ارتباطی خریداری کنند.

راه های ارتباطی با ما

شماره همراه : 09127652849

از رابتیس ها در قسمت های مختلف ساختمان نسبت به ویژگی هایشان استفاده می شود که به برخی از آنها می پردازیم.

رابیتس ها انواع مختلفی دارند که در ضخامت ها و وزن های مختلف از کارخانه رابیتس پایتخت خرید و فروش می شوند، پرفروش ترین آنها 9 ستون یا 9 پل، 11 ستون، 11 پل، 13 ستون یا 13 پل می باشد. البته قیمت رابیتس 9 ستون با توجه به اینکه در ضخامت های متفاوتی تولید می شود با توجه به تقاضای مشتری در وزن های مختلف به فروش می رسد.

قیمت عمده رابیتس

خرید رابیتس بصورت عمده به صرفه می باشد. از جمله این تولیدکنندگان کارخانه رابیتس پایتخت است که فعالیت بسیار گسترده ای را در زمینه خرید و فروش رابیتس آغاز کرده است که امکان تحویل مناسب ترین رابیتس های موجود در بازار را به خریداران می دهد.

برای دریافت لیست قیمت رابیتس می توانید کلیک کنید .

خرید رابیتس

خرید رابیتس را از کارخانه های تولیدی

تولید رابیتس توسط کارخانه های ایرانی در وزن ها و کیفیت های مختلف انجام می شود.

هرچه ضخامت رابیتس بیشتر باشد، کیفیت بهتری دارد. هنگام تهیه و خرید رابیتس باید به وزن هر توری رابیتس توجه کرد. زیرا تولید انواع رابیتس توسط کارخانه های تولیدی در وزن های نزدیک به هم تولید می شود و در ساخت و ساز عملکرد متفاوتی دارند.

متأسفانه، فروش رابیتس توسط برخی از فروشندگان انتفاعی کم ارزش است و رابیتس هایی که از نظر وزن مشابه هستند را با وزن و قیمت بالاتر می فروشند.

برای اطلاع از وزن هر عدد رابیتس در هنگام خرید کارشناس فروش این سایت پیشنهادی را ارائه می دهد تماس حاصل فرمایید. می توانید یک بسته رابیتس که در 10 عدد تهیه شده است را روی ترازو قرار دهید، عدد بدست آمده را بر تعداد برگ های رابیتس تقسیم کنید، عدد نهایی به دست آمده میانگین وزن هر عدد رابیتس است.

برای خرید آسان و قیمت مناسب، می توانید مجموعه با کارشناس کارخانه رابیتس پایتخت تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی با ما

شماره همراه : 09127652849

دیدگاهتان را بنویسید