کاربرد رابتیس آماده

Rate this post

کاربرد رابتیس آماده در سقف کاذب

کاربرد رابیتس آماده  به عنوان سقف کاذب بسیار مطرح است. این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالا می تواند با خلاقیت و تنوع بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. در واقع رابیتس آماده یک گزینه عالی برای ایجاد طرح های سقفی زیبا و خاص است. انواع رابیتس آماده 9 و 11 در سقف های کاذب استفاده می شود. چون این دو رابیتس آماده وزن کمتری دارند و به ایمنی و ساخت سریع کمک خواهند کرد. هنگام استفاده از رابیتس آماده  برای سقف های کاذب، اغلب از ملات گچ استفاده می شود، زیرا استفاده از آن مقرون به صرفه است. اما گاهی این روند را طولانی تر می کند.

 

کاربرد رابیتس آماده در دیوارها و پوشش ها

این محصول علاوه بر استفاده از رابیتس آماده در سقف کاذب ساختمان ها، در دیوارهای کاذب نیز کاربرد دارد. همچنین می توان از رابیتس آماده برای جلوگیری یا پوشاندن ترک های دیوار استفاده کرد. همانطور که گفتیم رابیتس آماده پوشش بالایی دارد و برای پوشاندن ستون ها و ایجاد ارتباط بین ستون و دیوار استفاده می شود که به استحکام و دوام بیشتر سازه کمک می کند.

 

کاربرد رابیتس در خارج از ساختمان

از آنجایی که نمای ساختمان در معرض عوامل خارجی مانند نور خورشید، باران، باد و … است، باید توجه داشت که در نما از مصالحی استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر این عوامل دارند. رابیتس آماده انتخاب خوبی برای استفاده در نمای ساختمان است. دلیل این عمر دوام و استحکام بالای این سازه است. به همین دلیل رابیتس آماده پیروان زیادی دارد که سطوح حجیم را ایجاد می کنند و طرح های خاص و متفاوتی برای نما ایجاد می کنند. رابیتس استفاده شده در نمای بیرونی ساختمان از نوع 13 می باشد زیرا این نوع رابیتس قابلیت تحمل وزن سنگ و شیشه ای را دارد که در نمای بیرونی ساختمان استفاده خواهد شد.

 

کاربرد رابیتس در بتن ریزی

بتن ریزی به دلیل علامت گذاری دقیق یکی از مهمترین و دقیق ترین مراحل ساخت در سازه ها می باشد لذا از رابیتس آماده در این فرآیند استفاده می شود که تا حد زیادی از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند.

 

فرآیند تولید رابیتس آماده و هزینه اجرای آن به چه صورت می باشد؟

رابیتس آماده  یکی از محبوب ترین سقف های کاذب در بازار است که فرآیند تولید آن شامل یک سری عملیات مختلف بر روی ورق های گالوانیزه می باشد. یک ساختار شبکه مانند را با توجه به کاربرد آن اتخاذ کنید. با استفاده از ورق گالوانیزه به عنوان ماده اولیه در تولید رابیتس آماده می توان از زنگ زدگی آن در محیط های مرطوب جلوگیری کرد. همچنین استحکام و عمر مفید سازه را افزایش داد. در ادامه با ما همراه باشید تا  با فرآیند تولید رابیتس و هزینه اجرای آن آشنا شوید.

راه های ارتباطی با ما

شماره همراه : 09127652849

فرآیند تولید رابیتس آماده چگونه است؟

همانطور که گفته شد رابیتس آماده از ورق گالوانیزه می باشد بنابراین قیمت رابیتس بستگی به قیمت ورق گالوانیزه دارد. رابیتس آماده با کار سرد بر روی ورق های گالوانیزه گرم تولید می شود.

به طور کلی فرآیند تولید رابیتس آماده شامل دو مرحله پرس و کشش متقاطع و مرحله برش می باشد. به این ترتیب ابتدا یک ورق گالوانیزه تهیه می شود که به صورت رول بوده و ضخامت آن حدود 0.25 میلی متر و عرض آن 26 یا 29.5 سانتی متر است.

در مرحله اول ورق توسط یک کلاف بازکن باز شده و در دستگاه برش قرار می گیرد. در این مرحله رول ورق در فواصل حدود 10 سانتی متر در جهت طولی برش داده می شود.

لازم به ذکر است که انتخاب ضخامت ورق گالوانیزه بسته به نوع رابیتس تولیدی متفاوت است و با افزایش ضخامت ورق رابیتس به طور کلی تعداد ستون ها، وزن و قیمت رابیتس افزایش می یابد.

 

سخن پایانی

به دلیل استفاده زیاد از رابیتس آماده ، امروزه این محصول بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین نیاز داشتید تا با رابیتس آماده و کاربردهای آن به ویژه در صنعت ساختمان بیشتر آشنا شوید و اطلاعاتی کسب کند تا بتواند از این محصول به درستی استفاده کرده و به راحتی آن را خریداری کند. برای خرید رابیتس می توانید با کارشناس رابیتس پایتخت تماس بگیرید

راه های ارتباطی با ما

شماره همراه : 09127652849

دیدگاهتان را بنویسید