درباره ما

این شرکت فعالیت خود را در سال 1384با هدف تولید و نیاز بازار وتقاضا مورد نیاز پا به عرصه تولید گذاشت .

درباره ما

جهت ورود به صفحه درباره ما
بر روی لینک زیر کلیک نمائید و وارد شوید.
درباره ما

راهنمای خرید

ما تمام توضیحات خرید از رابیتش پایتخت را به صورت کامل و جامع به شما خواهیم گفت و همراه شما هستیم .

راهنمای خرید

جهت ورود به صفحه راهنمای خرید
بر روی لینک زیر کلیک نمائید و وارد شوید.
راهنمای خرید

تماس با ما

از طریق راه های ارتباطی ما می توانید به طور مستقیم با رابیتس پایتخت در ارتباط باشید متشکر ازاعتماد شما.

تماس با ما

جهت ورود به صفحه تماس با ما
بر روی لینک زیر کلیک نمائید و وارد شوید.
تماس با ما

آخرین محصولات ما

رابیتس، محصولی همه کاره

رابیتس های رابیتس پایتخت به عنوان یک محصول همه کاره و متداول در مناطقی مانند سکوها، پیاده روها، تسمه‌های نقاله، نرده‌های راه آهن و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می‌توان آن را بر روی توری‌های موجود، کفپوش یا صفحات الماس نصب کرد و در بسیاری از مناطق یک راه حل مقرون به صرفه است. در اینجا چهار نوع متداول رابیتس آورده شده است. متداول‌ترین اشکال استفاده از فلزات گسترش یافته در صنعت، دایره‌ها، مربع‌ها و الماس‌ها هستند که الماس به دلیل توانایی الگو در جذب انرژی و مقاومت در برابر تغییر شکل مکانیکی پس از نصب، بیشترین شکل را دارد. جنبه‌های دیگر ساختمان ابعاد و زاویه اشکال است که بر نحوه جذب انرژی فلز و نقطه پخش انرژی در سراسر راویز نیز تأثیر می‌گذارد. پارچه سیمی را می‌توان در بسیاری از کاربردهای خاص استفاده کرد و در بسیاری از نسخه‌های پارچه‌ای و متریال موجود است. این نوع محصول عنصری است که امکان استفاده از انواع مختلف حفاظت، پشتیبانی و برنامه‌های سفارشی را فراهم می‌کند.

رابیتس به عنوان یک مصالح ساختمانی مقاوم

رابیتس معمولاً در ساخت نرده‌ها، راهروها و مشبک‌ها استفاده می‌شود، زیرا این ماده بسیار محکم و بادوام است. از سوی دیگر، مش سیمی سبک‌تر و همچنین ارزان‌تر است. به لطف دهانه‌های کوچک مواد، امکان عبور از هوا، آب و نور وجود دارد، در حالی که یک مانع مکانیکی برای اجسام بزرگ حفظ می‌شود. نکته دیگری که به نفع استفاده از رابیتس است، در مقایسه با فلز ساده، این است که لبه‌های نمایان شده رابیتس چسبندگی بیشتری را ایجاد می‌کند که منجر به استفاده از آن در درایوها یا روکش‌ها شده است. صفحه مش فلزی یک ماده شکل پذیر مخصوص استفاده در بسیاری از برنامه‌ها است. مش سیم تزئینی انعطاف پذیر، فردی، مقاوم و پایدار در محیط زیست در مدلهای مختلف موجود است.

استاندارد رابیتس پایتخت

رابیتس در یک پرس ایجاد می‌شود که فلز را بریده و کش می‌دهد و نوارهای همپوشانی از الگوی الماس را ایجاد می‌کند. این سبک گردش هوا را فراهم می‌کند، اما استحکام و دوام فلز اصلی را نیز حفظ می‌کند. ده‌ها اندازه و وزن مختلف از رابیتس وجود دارد و می‌توان از آنها در گاوصندوق، محوطه انبار و محافظ ایمنی ماشین استفاده کرد.فلز  استاندارد بسیار متنوع و مقرون به صرفه است. در اندازه‌های گوناگون و اندازه‌های بازشو وجود دارد. اغلب از آن برای ایجاد سطحی سفت و مقاوم در برابر لغزش استفاده می‌شود. در رابیتس، رشته‌ها و پیوندها در زاویه یکنواختی تنظیم می‌شوند. این استحکام بیشتری را فراهم می‌کند در حالی که حداکثر گردش هوا را امکان پذیر می‌کند.

رابیتس محکم

رابیتس محکم، به عنوان یک نمونه برجسته از مصالح ساختمانی نوآور، در دنیای ساخت و ساز بر جایگاه ویژه‌ای ایفا می‌کند. این محصول با تلفیقی منحصر به فرد از معدنی‌های پلیمری، از مقاومت و استحکام بی‌نظیری برخوردار است که در معماری و اجرای پروژه‌های ساختمانی حائز اهمیت است.

رابیتس محکم با ویژگی‌های فوق‌العاده خود از جمله مقاومت به فشار، ضربه، و حرارت، به‌عنوان یک پایه اساسی در ساخت سازه‌های پایدار و با دوام شناخته می‌شود. همچنین، وزن نسبتاً کمتر آن نسبت به مصالح سنتی، ساخت و نصب آسان‌تر و سریع‌تر ساخته‌ها را ممکن می‌سازد. با بهره‌گیری از رابیتس محکم، مهندسان و معماران قادر به طراحی و اجرای سازه‌های ایمن و مقاوم در برابر شرایط محیطی متفاوت هستند. این محصول نه تنها از لحاظ مقاومت و استحکام به تحدیدات فنی پاسخ می‌دهد، بلکه به‌عنوان نمادی از نوآوری و کارآیی در عرصه‌ی ساختمان‌سازی شناخته می‌شود.

رابیتس محکم در رابیتس پایتخت

خرید رابیتس

رابیتس به عنوان یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمانی، در بسیاری از پروژه‌ها به کار می‌رود. هنگام خرید رابیتس، بسیاری از عوامل باید در نظر گرفته شوند تا به بهترین نتیجه برسید.

  1. اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، مشخصات و ابعاد رابیتس است. با توجه به نوع پروژه و نیازهای سازمانی، می‌توانید انتخابی که مناسب‌ترین است را انجام دهید.
  2. همچنین محیط مورد نظر نیز بسیار مهم است. برای مثال، در مناطقی که تحت تاثیر رطوبت قرار دارند، رابیتس‌های ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی و خوردگی الکتریکی بهترین انتخاب هستند.
  3. کاربرد و ضخامت ورق نیز عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. رابیتس‌های با ضخامت بالاتر برای کاربردهای سنگینتر مانند ساخت بانک‌های آتش سوزی مناسب هستند، در حالی که رابیتس‌های با ضخامت کمتر برای کاربردهای سبکتر مانند ساخت دیوارهای داخلی و سقف‌ها استفاده می‌شوند.

بنابراین، در هنگام خرید رابیتس، توجه به جزئیاتی نظیر مشخصات، ابعاد، محیط مورد نظر، کاربرد، ضخامت ورق و… بسیار مهم است تا از بهترین انتخاب برای پروژه خود اطمینان حاصل کنید.

صادرات رابیتس

صادرات رابیتس به کشورهای گوناگون توسط رابیتس پایتخت انجام می شود. استفاده ی متنوع از رابیتس بخصوص در پروژه های ساختمانی این محصول را به یکی از پرفروش ترین محصولات برای صادرات تبدیل کرده است، لذا صادرات رابیتس در ایران توسط بسیاری از تجار برتر انجام می شود. قدم اول برای صادرات رابیتس دانستن این موضوع که رابیتس نیز مانند سایر مصالح ساختمانی به سه دسته مهم طبقه بندی شده است:  

  • چشمه رابیتس 
  • وزن رابیتس 
  • ستون رابیتس

ستون های رابیتس در سه نوع 9،11و 13 تولید می شوند که پرفروش ترین آن ها رابیتس 13ستون می باشد.

به روزنه های بین ستون های رابیتس که یکی از شاخصه های اصلی در انتخاب آن است، چشمه رابیتس می گویند که در ایران به صورت 2 و 3 روزنه ای تولید می شوند.

ضخامت ورق های رابیتس ارتباط مستقیمی با وزن آن دارند. هرچه ضخامت بیشتر باشد وزن رابیتس نیز بیشتر است. ورق های رابیتس در 4 وزن سبک، نیمه سنگین، سنگین، فوق سنگین تقسیم بندی شده اند.

رابیتس بدون جوشکاری

رابیتس پایتخت تولید کننده و مجری تمامی رابیتس های موجود در بازار می باشد مانند رابیتس بدون جوشکاری که با سرعت بسیار بالا و قیمت مناسب در تمامی سقف ها قابل پیاده سازی است.

رابیتس بدون میلگرد

رابیتس بدون میلگرد و رابیتس بدون جوشکاری یک طرح جدید رابیتس می باشد که این محصول در فروشگاه رابیتس پایتخت موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و خرید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

هرآنچه که باید در مورد رابیتس بدانید

در معماری مدرن، مش فلزی یا رابیتس یک مصالح یا صفحه نمایان است که می‌تواند به اشکال تزئینی ساده یا پیچیده ساخته شود. عکس‌ها را می‌توان روی سقف چاپ کرد و بافت‌های گرافیکی بزرگ یا تصاویری ایجاد کرد که به نور اجازه می‌دهد تا از نمای بیرونی ساختمان عبور کند.

پس از فرآیند استاندارد، رابیتس مسطح برای بار دوم با پرس نورد سرد برای صاف شدن پردازش می‌شود. این یک سطح صاف ایجاد می‌کند و رابیتس مسطح را برای حصار کشی، تهویه، قفس و کفپوش ایده آل می‌کند. روکش‌های تمام فلزی مقاوم در برابر لغزش را می‌توان روی مسیرهای رانندگی استفاده کرد و به عابران پیاده سطحی با دوام و با کشش بالا می‌بخشد.

رابیتس مسطح از فلز منبسط شده با نورد سرد برای صاف شدن آن تولید می‌شود. زمانی انتخاب می‌شود که سطح صاف لازم باشد. روند صاف شدن عموماً طول ورق را 5 درصد افزایش می‌دهد.

مش فلزی (رابیتس) در اشکال و اندازه‌های مختلف، از مش ریز تا نسخه‌های سنگین‌تر ارائه می‌شود. معمولاً برای اهداف تزئینی و معماری مانند محافظ‌های ضد آفتاب، تقسیم کننده اتاق، کوره‌ها و سیستم‌های ذخیره سازی تهویه استفاده می‌شود.

رابیتس شش ضلعی به جای درهای معمول الماس دارای دهانه‌های شش ضلعی است. شکل شش ضلعی به فلز استحکام بیشتری می‌بخشد در حالی که اجازه عبور هوا، نور، گرما، صدا و مایع را می‌دهد. هنگامی که فلز به شدت منبسط می‌شود، دهانه‌های شش ضلعی نسبت به دهانه‌های الماس ترجیح داده می‌شود.

معماری گسترش یافته فلز دارای الگوی الماس با ویژگی‌های معماری اضافه شده است. در نتیجه طرحی است که زیبایی، افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی و تهویه بهتر را با هم ترکیب می‌کند. برای اهداف کاربردی و تزئینی یا ترکیبی از این دو مناسب است.

فلز میکرو (میکرو رابیتس) گسترش یافته دارای دهانه‌های کوچک در فلز سنج سبک است. دهانه‌ها می‌توانند استاندارد، مسطح، شش ضلعی و مربع باشند. این نوع راویز اغلب در فیلترها استفاده می‌شود.

آخرین مقالات ما

میلگرد ساده

از انواع میلگردهایی که در ساخت‌وساز مورد استفاده قرارمی‌گیرد می‌توان به میلگردهای بدون آج اشاره‌کرد، این میلگردها را میلگرد ساده می‌نامند. کاربرد این نوع میلگردها

ادامه مطلب

کارخانه رابتیس مسعود

کارخانه رابیتس مسعود برای اطلاع ازقیمت محصولات کارخانه رابیتس مسعودفارغ از زمان و مکان به طورشبانه روزی به فروشگاه اینترنتی رابیتس پایتخت مراجعه نمایید.  

ادامه مطلب